Poduszka ciążowa bawełniana typu C

Początkowo zakup poduszki ciążowej wydawał mi się zupełnie zbędny, pomimo iż słyszałam pozytywne opinie na jej temat. Stwierdziłam, że to taka mała fanaberia - kolejny gadżet bez sensownego zastosowania. Odstraszały również ceny, które wydawały się dość wysokie. 
Natomiast po kilku nieprzespanych nocach już na początku trzeciego trymestru ciąży powróciłam myślami do tego produktu. Tak zaczęły się moje przemyślenia i poszukiwania odpowiedniej dla mnie poduszki.
Moje problemy polegały na bólach bioder, kręgosłupa i odpowiednim ułożeniu rosnącego brzucha. Myślałam też nad zastosowaniem w przyszłości takiej poduszki. Okazało się, że jest ona również pomocna podczas karmienia dziecka. Ponadto wpadłam na pomysł, że można ją zastosować jako kokon dla dziecka.

Dlatego też mój wybór padł na bawełnianą poduszkę firmy SuperMami typu C, która dzięki swojemu kształtowi pozwoli na trzy warianty zastosowania wymienione powyżej.


Na stronie producenta https://supermami.pl/ znajdziecie tą
i wiele innych poduszek ciążowych w różnych kolorach, kształtach i rozsądnych cenach.

Poduszka ciążowa bawełniana typu C pozwala na wygodne ułożenie się do snu,odciąża biodra i kręgosłup.



W przyszłości nie będzie potrzeby zakup specjalnej poduszki do karmienia dziecka, ponieważ tą wystarczy owinąć wokół talii i wygodnie ułożyć na niej maluszka.


Obszycie poduszki wykonane jest w 100% z bawełny, wypełniona jest antyalergicznymi włóknami silikonowymi, a poszewkę można prać w pralce w temperaturze 40०C.

Także Drogie przyszłe mamusie, jeśli chcecie sobie choć odrobinę ulżyć w noszeniu swojego słodkiego ciężaru polecam poduszkę ciążową. Co prawda tworzy ona małą barierę między Tobą, a partnerem, ale chyba każda prawdziwa miłość zniesie tę odrobinę rozłąki ;)

Komentarze