Skarpetki marki Soxo

Tegoroczny wrzesień zaczął się wyjątkowo deszczowo, pogoda już nie rozpieszcza nas promieniami słonka.Taka aura skłania do przeglądu szafy i przerzucenia cieplejszych ubrań "do przodu". Ważne jest też przygotowanie ciepłych skarpetek. Obecnie najważniejszymi dla mnie stópkami są stópki mojego synka, który już niebawem pojawi się na świecie. W związku z tym zrobiłam małe zaopatrzenie w te słodkie maleńkie skarpetki marki Soxo. Te znajdują się już w garderobie mojego maluszka 😃


Skarpetki wykonane są w 80% z bawełny, w 17% z poliamidu i w 3% z elastanu. Po wypraniu skarpetki zachowują swój pierwotny kształt. Ich jakość jest w 100% zadowalająca, są miłe w dotyku, ciepłe i na pewno ogrzeją maleńką stópkę. 
Soxo zachwyca dużym wyborem i wspaniałą kolorystyką. Warto więc już teraz odwiedzić stronę https://soxo.pl/ i dokonać zakupów na chłodniejsze dni. A poniżej kolejne wypatrzone przeze mnie wzory:
Wiem, ze wybór jest ogromny, ale jakoś brakuje mi skarpetek z grzechotką w kształcie piłki 😀 Soxo, a może by takie zrobić?? 😉

A Wy drogie mamy co sądzicie o Soxo? Czekam na wasze komentarze :)

Produkty marki Soxo są dostępne również w drogeriach Rossmann, zajrzyjcie na http://www.rossmann.pl/

Komentarze