Wózek Bebetto Vulcano S-Line

Kochani, dziś chcę zaprezentować wam pierwszy pojazd mojego synka, który po niecierpliwym wyczekiwaniu nareszcie dotarł. Zatem przedstawiam Wam mój wybór - wózek Bebetto Vulcano S-Line w kolorze SL-02 ✌ 👶  💗 😊 💪

Wybór wózka nie jest w dzisiejszych czasach prosty ze względu na ogromny wybór. Natomiast warto podczas podejmowania decyzji wesprzeć się opiniami innych osób. Na początek wyznaczyłam budżet na ten cel, później wyszukałam modele, które podobały mi się wizualnie, a następnie wertowałam różne fora w poszukiwaniu opinii o wybranych przeze mnie wózkach. 
Ten zdecydowanie wygrał mój ranking, ponieważ posiada cechy, na których mi zależało:
- lekka aluminiowa rama,
- pompowane koła na dodatek przednie wyposażone w system pamięci kierunku DMS* oraz absorbcji wstrząsów SAS**,
- możliwość obracania spacerówki w dwóch kierunkach jazdy,
- regulacja podnóżka siedziska spacerówki,
- 5 punktowe pasy bezpieczeństwa,
- elementy tapicerki chroniące przed wpływem negatywnego promieniowania UV
Ponadto wózek posiada wiele innych funkcji i ciekawych rozwiązań, o których można przeczytać na stronie producenta http://bebetto.eu/. Natomiast wymienione powyżej były dla mnie kluczowe. 

Dane techniczne wózka:
W rzeczywistości wózek jest niezwykle lekki i łatwo się go prowadzi. Spód gondoli jest wykonany z plastiku co pozwala na łatwiejsze jego utrzymanie w czystości. W skład zestawu wchodzi moskitiera, folia przeciwdeszczowa, uchwyt na kubek/butelkę, kosz na zakupy oraz torba. 
Również użyte tkaniny są trwałe, łatwe w utrzymaniu czystości. Ponadto producent zaskakuje ilością kolorów do wyboru. Zdecydowałam się na kolor szary z granatowymi dodatkami wykonanymi w ekoskóry.
Zakup wózka dokonałam w pakiecie 3w1 wraz z fotelikiem Maxi Cosi Citi. Jest to nowoczesny fotelik przeznaczony dla dzieci o wadze 0-13 kg (od urodzenia do około 15 miesiąca życia). Jest bezpieczny i wygodny (nie jest wyborem przypadkowym, posiada 4 na 5 gwiazdek w rankingach fotelików samochodowych).


Posiada:
- komfortową, ochronną wkładkę wypełniającą zagłówek, aby odpowiedni chronić główkę dziecka,
- 3 punktowe wyposażone w miękkie nakładki pasy bezpieczeństwa spinane w centralny zamek,
- zdejmowaną tapicerkę, którą można prać,
- wpinany daszek chroniący przed słońcem i deszczem 

Mam nadzieję, że mój wybór okaże się faktycznie trafiony i bezpieczny dla mojego dziecka. Pamiętajcie też, że ceny zestawów 3w1 kształtuje w dużym stopniu właśnie model fotelika. 

Tymczasem idę się pozachwycać tym pięknym pojazdem 👋👋👋

* DMS - to tzw. pamięć kierunku, system opatentowany przez markę Bebetto, który stabilizuje  koła w momencie utraty kontaktu z powierzchnią, przez co zapobiega zapobiega ich samoistnemu obracaniu się np. podczas zjazdu z krawężnika lub gdy jedno z kół nie dotyka podłoża. 

** SAS - system absorbcji wstrząsów opatentowany przez markę Bebetto. Redukuje drgania wynikające z jazdy po nierównej powierzchni, znacznie poprawia, przyczepność, zwiększa komfort jazdy, amortyzuje uderzenia, np. w krawężnik.


Komentarze

  1. mam wózek Bebetto Silvia i to najgorszy badziew na świecie. nie da się go wygodnie złożyć, koła kompletnie siadły (wylazły z nich jakieś druty) i po roku musiałam kupić nowe (bo na koła nie ma gwarancji!). kosza nie da się zdjąć, żeby go wyprać, budka jest mało stabilna... może ten model jest lepszy, ale generalnie ta firma nie powala. w ogóle zestawy gondola + spacerówka to nieporozumienie, lepiej kupić osobno gondolę, osobno spacerówkę, nie mówiąc już o foteliku.

    w ogóle na fotelik.info nie widzę wyników testów tego fotelika, gdzie sprawdzałaś jego ocenę? no i dla mnie odpada, bo nie da się go montować na bazie, tylko trzeba samymi pasami, a to jest najmniej bezpieczna metoda. dobrze, że chociaż można go tyłem ustawić. w ogóle to chyba jakieś resztki magazynowe, bo w sklepach nie jest już dostępny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, zacznę może od kwestii fotelika, otóż faktycznie błędnie podałam model tego, który posiadam. Pierwotnie miałam zakupić model Safety 1st one safe XT, a jest Maxi Cosi Citi (za pomyłkę bardzo przepraszam i dziękuję za komentarz, który pozwolił mi to sprostować). Ocenę fotelika znajdziecie tutaj https://fotelik.info/pl/testy/.

      Odnośnie Bebetto Silvia nie znam tego modelu. Ja wybierając swój Vulcano zasięgnęłam opinii na różnych forach i ten wypadł dobrze, na tle innych w tym przedziale cenowym. Kiedy dotarła do mnie paczka z wózkiem natychmiast przystąpiłam do jego złożenia i nie sprawiło mi to najmniejszego problemu (jestem w 9 miesiącu ciąży). Wózek jest naprawdę lekki i wszystkie elementy składały się bardzo łatwo.
      Manowce - dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam ponownie.

      Usuń
    2. Silvia też miała dobre opinie i to mnie zmyliło (; ale mam nadzieję, że wasz będzie lepszy. nasz wycofali z produkcji, pewnie nie bez przyczyny... no ale dla mnie największy minus to właśnie brak gwarancji na koła.

      Usuń

Prześlij komentarz