Karuzela Forest Friends od Canpol Babies

Dzisiejszy post dotyczący karuzeli Forest Friends marki Canpol Babies dodaję z ogromna przyjemnością, gdyż mój syn stał się jej szczęśliwym posiadaczem i jednocześnie niezawodnym testerem tego cuda. 
Już pierwszego dnia po powrocie do domku ze szpitala, nad głową mojego synka zawisła karuzela, która zaciekawiła jego maleńkie uszka sporą gamą utworów min. It`s a small world, Twinkle twinkle little star czy też Old MacDonald had a farm.

Następnie uwagę mojego synka przykuły zmieniające się kolorowe światełka na pozytywce, świecące w różnych kolorach. Z biegiem czasu syn nawiązał również znajomość ze słodkimi, wpatrzonymi również w mojego maluszka pluszakami. Pluszaczki posiadają grzechotkę i piszczałkę, a co najważniejsze są odczepiane i dzięki temu możemy zabrać je ze sobą do zabawy na kocyku w ciągu dnia. Ponadto na karuzeli znajdziemy szeleszczące liście i lustereczka zawieszone na gałązce. 
Całość została wykonana z miłych w dotyku i bezpiecznych dla dziecka materiałów. Karuzelka zasilana jest dwiema bateriami AA. Zabawka rozwija koordynację ruchową, wzrokową i słuchową dziecka, a także działa uspokajająco.

Ja i mój synek Filip zdecydowanie polecamy  karuzelę z kolekcji Forest Friends.

Dziękujemy marce Canpol Babies za możliwość przetestowania tego produktu.

Komentarze