Wybieram Nuka

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie zorganizowanym przez markę Nuk. Konkurs polegał na wykonaniu dowolnym sposobem napisu "Wybieram Nuka" oraz dokończeniu zdania - " Wybieram Nuka, bo....". Moja odpowiedź brzmiała ... kocham swojego malucha i daję mu to co najlepsze. 
Jury doceniło mój skromny talent plastyczny i literacki, dzięki temu razem z synkiem zdobyliśmy wybraną nagrodę 👍👶😉
Zdecydowałam się na miseczkę do karmienia NUK z 2 przykrywkami dla dzieci powyżej 6 miesiąca życia, doskonale nadaje się do przygotowania jedzenia, karmienia i przechowywania żywności. Może być używana w kuchence mikrofalowej i zmywarce. 
Kolejnym produktem, który wybrałam są plastikowe sztućce dla dzieci powyżej 8 miesiąca życia, które są dostosowane do jamy ustnej dziecka. Dla bezpieczeństwa krawędzie i zęby są zaokrąglone. Doskonale nadają się do nauki samodzielnego jedzenia. Dodatkowo zmysł dotyku jest stymulowany przez zamieszczone wypustki na antypoślizgowym uchwycie. Również można je myć w zmywarce.
Produkty niemieckiej marki Nuk wykonane są wysokiej jakości tworzyw sztucznych niezawierających bisfenou A (organiczny związek chemiczny) dzieki czemu jest bezpieczna dla Twojego dziecka.

Nuk Polska - dziękujemy za otrzymane nagrody 😄

Komentarze