Bioderma - wyzwanie dla skóry bardzo suchej i atopowej

Jakiś czas temu podjęłam wyzwanie #wiecejdlaskory z marką Bioderma. Dziś otrzymałam przesyłkę z kosmetykami do przetestowania - nawilżający olejek do kąpieli i pod prysznic Atoderm Huile de douche oraz Atoderm Intensive Baume kojący balsam emolientowy, wzbogacony o działanie przeciwświądowe, odbudowujące ochronną barierę skóry i zapobiegające podrażnieniom. 


Przed rozpoczęciem testu regeneracji skóry wypełniłam ankietę, w której pod uwagę zostało wziętych 7 czynników. Mianowicie:

1. uczucie napięcia i ściągnięcia skóry (4)
2. dyskomfort (4)
3. swędzenie (4)
4. łuszczenie (1)
5. szorstkość w dotyku (3)
6. miękkość, elastyczność i sprężystość (2)
7. nawilżenie i odżywienie (3)

W nawiasach określiłam stan mojej skóry według sześciostopniowej skali:
1 - brak odczucia
2 - bardzo lekkie odczucie
3 - lekkie odczucie
4 - umiarkowane odczucie
5 - silne odczucie
6 - bardzo silne odczucie

Podczas wyzwania będę stosować otrzymane kosmetyki przez 21 dni, a efekty będę obserwować poprzez cotygodniowe wypełnianie ankiety. Systematyczna pielęgnacja skóry ma sprawić, że jej bariera ochronna zostanie odbudowana, przez co pozytywnie wpłynie na moje samopoczucie 👍

Za trzy tygodnie napisze o efektach uzyskanych dzięki stosowaniu kosmetyków marki Bioderma, bądźcie cierpliwi 😉💗💋

Komentarze