Kuchania lidla - książki kucharskie

Cześć, jakiś czas temu dostałam od teściów zestaw książek kucharskich - Kuchnia Lidla, seria słodka, słona i ryby. Wczoraj w poszukiwaniu kulinarnych pysznych nowości przewertowałam te książki i znalazłam kilka ciekawych przepisów, które zamierzam Wam zaprezentować na blogu. Oczywiście nie jednorazowo, ale będę się starać sukcesywnie "częstować" Was nowymi przepisami i kusić pięknymi zdjęciami.


Część przepisów, które wybrałam są na potrawy idealnie pasujące na stół Bożonarodzeniowy, dlatego te przetestuję w pierwszej kolejności i posty pojawią się jeszcze przed świętami, żebyście mieli również możliwość zachwycenia nimi swoich gości. 

Dlatego też zachęcam do uważnego śledzenia mojego bloga i odwiedziny na instagramie - agifemme- gdzie na bieżącą informuję o nowych postach.

Komentarze