Bioderma Atoderm podsumowanie testowania

Pamiętacie jak trzy tygodnie temu zaczynałam moją przygodę z dermokosmetykami marki Bioderma? Tak, to już koniec testowania, więc czas na podsumowanie i przedstawienie efektów po 21 dniach regularnego stosowania kosmetyków linii Atoderm.


Przygoda z dermokosmetykami była dla mnie i mojej skóry czystą przyjemnością. Zdecydowanie widzę pozytywne efekty na swojej skórze. Skóra jest miękka i delikatna w dotyku, a uporczywe swędzenie, które męczyło mnie dość długo, całkowicie ustało!! Ponadto wyrobiłam u siebie dobry nawyk codziennego dbania o skórę. Więc same plusy 👍
Natomiast z uwag - żelu do testowania było odrobinę za mało.
Zdecydowanie polecam ten produkt osobom, które dbają o prawidłowe nawilżenie i odżywienie swojej skóry.

Marce Bioderma dziękuję za zaufanie i za możliwość wzięcia udziału w teście 💙

Komentarze