Pieczone pierogi z kapustą i grzybami

Tak jak obiecałam, dodaję pierwszy przepis na potrawę idealną na wigilijny stół. Dziś są to pieczone pierogi z kapustą i grzybami według przepisu Karola Okrasy z książki kucharskiej wydanej przez dyskont Lidl.
Cóż za cudowny zapach grzybów rozniósł się dziś w moim mieszkaniu mmmm 



Zastosowałam się dokładnie do wszystkich proporcji przepisu i powiem Wam, że efekty są naprawdę - PYSZNE. Dodam też, że spróbowałam kilka ugotować i były równie smaczne, tylko dodałabym nieco więcej soli do ciasta w przyszłości. 
Ponadto chcę Wam powiedzieć, że nigdy nie wychodziły mi rzeczy "mączne", a dziś... dziś jestem z siebie dumna - udało się. Mąż najedzony i to jest najlepszy dowód na mój mały sukces kulinarny 😄
Aha dodam jeszcze, że skrócilam czas pieczenia do 20-25 minut. Uważam, że pierożki byłby zbyt twarde, gdybym piekła je w czasie podanym w przepisie, ale to wszystko zależy też od piekarnika, dlatego stopień wypieczenia trzeba doglądać we własnym zakresie.
ps. Gdyby przepis ze zdjęcia okazał się za mało czytelny, dajcie znać w komentarzu to napiszę :)

Komentarze