Kilka słów o balsamie La Roche - Posay

Witajcie, minęło już trochę czasu od rozpoczęcia testowania balsamu La Roche - Posay (post startowy znajdziecie tutaj), więc czas na kilka słów podsumowania kampanii i moją opinię.

Sama kampania na wizaz.pl trwała bardzo krótko. Czas na testowanie to zaledwie kilka dni, więc sprawdziłam ten produkt najpierw na sobie. 



Lipikar Balsam AP+ od La Roche-Posay to balsam dla osób z AZS. Zdecydowanie nadaje się do skóry bardzo suchej i spierzchniętej. Ma przyjemną konsystencję. Bardzo szybko się wchłania, a pierwsze efekty są widoczne już po kilku dniach stosowania. Jestem zachwycona jego skutecznością. Przy regularnym stosowaniu kondycja skóry wyraźnie się poprawia. Można go stosować od pierwszego dnia życia, więc teraz kiedy już poznałam jego moc, dzielę się nim z moim synkiem 😇😃


Podsumowując:

ZALETY:
- konsystencja
- dobrze się wchłania
- nie lepi się
- wygodne opakowanie z aplikatorem
- delikatny dla skóry

WADY:
- cena jest dość wysoka (400ml - 57,98zł)*

* Cenę sprawdzałam w internetowej aptece Gemini, w której dość często robię zakupy


Komentarze